JavaScript is disabled. Please enable to continue!

Mobile search icon
Food & Feed Testing >> Kurs >> FAQ kurs

Ofte stilte spørsmål om kurs

Lurer du på noe om våre kurs? Her har vi samlet alle de vanligste spørsmålene med tilhørende svar.

Betaling og påmelding

Hvilke påmeldingsregler gjelder?
  • Påmeldingen er bindende
  • Ved avmelding etter 24 timer faktureres 50 % av kursavgiften
  • Ved avmelding mindre enn 14 dager før kursstart faktureres hele kursavgiften
  • Dersom Eurofins avlyser kurset, dekkes kursavgiften i sin helhe
Kan jeg angre kjøpet?

Alle kurs kan fritt avbestilles innen 24 timer etter bestilling/påmelding (gjelder ikke e-læringskurs).

Hvordan faktureres kurset?

Faktura vil bli sendt per e-post til adressen oppgitt i påmeldingsskjemaet. Eventuell PO/bestillingsreferanse må sendes samtidig som kurspåmeldingen. Merk: Fakturaen sendes fra CheckinPay AS, som håndterer påmelding og fakturering for våre kurs.

Vipps, Visa og Mastercard kan også benyttes som betalingsmetode.

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Vi tilbyr betaling med Visa, Mastercard, Vipps og faktura. Faktura tilbys kun bedriftskunder.

Kan jeg melde på noen andre, eller melde på flere samtidig?

Ja, du kan melde på én eller flere deltakere via påmeldingsskjemaet. Det er også mulig å melde på kollegaer på deres vegne.

Gjennomføring

Blir det delt ut undervisningsmateriell?

Undervisningsmateriell deles digitalt som PDF-filer.

Undervisningsmateriell kan også bestille utskrevet ved påmelding, mot et gebyr. Dersom du ønsker å endre bestillingen i etterkant, ta kontakt.

Legges det opp til pauser underveis?

Ja, det legges opp til korte pauser ca. hver time, i tillegg til lunsjpause.

Serveres det lunsj eller annen mat?

 heldagskurs serveres det vanligvis:
– Ett lett måltid før lunsj
 En full lunsj
– Ett lett måltid etter lunsj
Detaljer kan variere og vil fremgå av kursinvitasjonen

Jeg kan ikke møte fysisk – kan jeg delta digitalt i stedet?

Dersom kurset er satt opp som fysisk, er det dessverre ikke mulig å delta digitalt.

Hvis det er et hybridkurs, kan du be om å flyttes til digital deltakelse. Eventuelle ekstra kostnader, som dagpakker, vil da bli fakturert.

Jeg kan ikke komme – kan noen andre overta plassen min?

Ja, betalte plasser kan overføres til en kollega i samme virksomhet. Gi oss beskjed på forhånd, så oppdaterer vi deltakerlisten.

Kontakt

Food Consulting
Mattrygghetskonsulenter
Tel: 480 66 771
foodconsulting@ftn.eurofins.com


Kursinnhold

Hvilke fagområder tilbyr dere kurs innen?

Vi tilbyr kurs innen en rekke fagområder knyttet til mattrygghet.

Se oversikt over alle våre kurs her

Jeg finner ikke ønsket kurs i kurskalenderen - hvordan kan jeg delta?

Hvis du ikke finner kurset du ønsker i kurskalenderen, kan du:

  • Melde deg på Eurofins Faginfo for å få informasjon om nye kurs så snart de publiseres
  • Sende oss en forespørsel med temaet du ønsker

Vi vurderer løpende forespørsler fra kunder i kombinasjon med dagsaktuelle fagområder.

Hvordan kan jeg få vite om nye kurs?

Informasjon om nye kurs deles alltid gjennom Eurofins Faginfo (nyhetsbrev).

Meld deg på Eurofins Faginfo her

Oversikt over kommende kurs finner du i vår kurskalender.

Tilbyr dere e-læringskurs?

Ja, i tillegg til våre fysiske kurs tilbyr vi et bredt utvalg e-læringskurs innen mattrygghet, hygiene, kvalitetssystemer og andre relevante fagområder.

Se alle våre e-læringskurs her

Dokumentasjon

Får jeg kursbevis etter gjennomført kurs?

Ja, alle deltakere mottar et digitalt kursbevis (PDF) etter gjennomført kurs.

Er kursene oppdaterte i henhold til gjeldende lover og regler?

Ja, vi sørger alltid for oppdatert innhold som følger de nyeste lovkravene og bransjestandardene.

Hvordan kan kursene brukes som dokumentasjon ved revisjon eller tilsyn?

Ved gjennomført kurs, tildeles man kursbevis som bekrefter gjennomført opplæring. Denne dokumentasjonen kan enkelt fremvises ved revisjoner, tilsyn eller internkontroller.

Bedriftsløsninger

Tilbyr dere kvantumsrabatt ved påmelding av flere ansatte?

Ja, vi tilbyr rabatt ved påmelding av flere ansatte fra samme virksomhet. Kontakt oss for tilbud.

Tilbyr dere skreddersydde kurs for bedrifter?

Ja, vi skreddersyr kursopplegg for din virksomhet. Du kan velge fritt fra hele vår kursportefølje og sette sammen innholdet etter eget ønske og behov.

Våre fageksperter hjelper deg gjerne med å lage et kurs som er tilpasset nettopp deres rutiner, utfordringer og mål. Vi tilbyr alt fra korte kurs på 2–4 timer til heldagskurs, avhengig av hva som passer best for dere.

Kan dere komme til vår virksomhet å avholde kurs her?

Ja, vi har lang erfaring med å reise ut til virksomheter og gjennomføre kurs på stedet. Innholdet tilpasses deres behov, rutiner og ønsket tematikk, slik at opplæringen blir mest mulig relevant for deres hverdag.

Dette tilbys både som standardkurs og skreddersydde løsninger. Ta kontakt med oss for tilbud.

Har du andre spørsmål eller tilbakemeldinger?

Ta kontakt med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldinger som kan gjøre kursene våre enda bedre.

Vi vil gjerne høre fra deg!