Ofte stilte spørsmål om e-læring
Lurer du på noe om e-læring? Her har vi samlet alle de vanligste spørsmålene med tilhørende svar.
Hvor lenge er e-læringskursene tilgjengelig for meg?
Når du kjøper et e-læringskurs er det tilgjengelig i minimum 6 måneder fra kjøpsdato
Hvor mange forsøk har jeg på å klare eksamensspørsmålene?
Du kan prøve opptil tre ganger!
Hvor lenge tar det fra jeg kjøper kurset til det er tilgjengelig for meg?
Kurset vil være tilgjengelig med en gang du kjøper kurset. Du vil da motta en mail hvor du kan logge deg på e-læringskurset
Jeg har kjøpt flere e-læringskurs, vil de være tilgjengelig i samme portal
Ja, så lenge du kjøper kursene med samme e-postadresse, så vil alle dine kjøpte kurs være tilgjengelig i samme portal
Jeg har litt lesevansker, hvordan er kursene tilrettelagt?
De fleste av våre kurs har voiceover som leser opp innholdet i kurset sånn at det er lettere å følge med underveis
Jeg ønsker å kjøpe flere kurs, men er ikke helt sikker på hvem i bedriften som skal ta de, hva gjør jeg?
Da velger du bare «Bestill nå, fyll ut senere». Da vil du få en e-post med en lenke der du kan fylle ut deltakerinfo
Får jeg kursbevis?
Ja, hvis du består e-læringskurset, så vil du få e-læringskurs. Dette vil være tilgjengelig fra portalen
Jeg er en bedrift som ønsker å kjøpe kurs til flere av mine ansatte, må jeg gjøre det vi nettsiden?
Ønsker du som bedrift å kjøpe kurs til flere av dine ansatte, så kan vi sette opp en egen avtale på dette. Da får du blant annet tilgang til en egen påloggingsportal hvor de ansatte kan registrere seg selv, samt at det gis administratorrettigheter til ledere som kan se hvem av de ansatte som har tatt kursene. Kontakt oss på e-post foodconsulting@ftn.eurofins.com, eller på telefon 480 66 771, så setter vi opp en demo til dere.
Jeg har ikke PC, kan jeg ta e-læringskurs på mobil eller nettbrett?
Ja, kurset er tilpasset alle skjermtyper og kan tas på PC, mobil og nettbrett
Kan jeg kjøpe et kurs som privatperson?
Ja, du kan kjøpe kurs som privatperson, da må du betale med kredittkort eller vipps ved bestilling.
Hvordan faktureres kurset?
Faktura vil bli sendt per email til adressen oppgitt i påmeldingsskjemaet. Dersom din bedrift krever PO/bestillingsreferanse må denne være mottatt av oss samtidig som din kurspåmelding. NB! Fakturaen sendes fra CheckinPay AS som er vår samarbeidspartner for påmeldings- og faktureringstjenester på kurs. Du kan også betale med Vipps eller kredittkort.
Vi har et eget LMS, kan vi kjøpe SCORM filene til krusene?
Vi kan tilby salg av SCORM-filer, ta kontakt med oss for mer informasjon
Jeg ønsker å komme i kontakt med dere, hvordan gjør jeg det?
Du kan kontakte oss på e-post foodconsulting@ftn.eurofins.com, eller på telefon 480 66 771
Finner du ikke det du lurer på?
Du er alltid velkommen å kontakte oss:
Food Consulting
Mattrygghetskonsulenter
Tel: 480 66 771
foodconsulting@ftn.eurofins.com